Na Sarajevo Film Festivalu prikazan “Mali” Antonija Nuića

Novi film Antonija Nuića Mali dio je natjecateljskog programa Sarajevo Film Festivala čije se 24. izdanje održava od 10. do 17. kolovoza. Na sinoćnjoj projekciji, ujedno i međunarodnoj premijeri filma, uz redatelja Antonija Nuića film su predstavili i glumci Franjo i Vito Dijak, Rakan Rushaidat i Iva Babić te producenti Boris T. Matić i Lana Matić.

Ovo je već druga značajna festivalska projekcija nakon nacionalne premijere na Pulskom filmskom festivalu održanom u srpnju gdje je Mali osvojio Veliku zlatnu arenu za najbolji film, Oktavijana – nagradu Hrvatskog društva filmskih kritičara te Zlatnu arenu za specijalne efekte.

‘Mali’ je kriminalistička drama prožeta crnim humorom u kojoj otac nakon četverogodišnjeg boravka u zatvoru čini sve kako bi zadržao skrbništvo nad svojim sinom.

Dobitnik Velike zlatne arene

Nakon Pule i Sarajeva, četvrto dugometražno filmsko ostvarenje Antonija Nuića i svojevrsni nastavak njegovog kratkometražnog segmenta iz omnibusa Seks, piće i krvoproliće nastavlja svoj festivalski život, dok se u domaćim kinima očekuje početkom sljedeće godine.

Redatelj Antonio Nuić domaćoj je publici poznat po prethodnim cjelovečernjim ostvarenjima, nagrađivanim filmovima Sve džaba (2006.) i Kenjac (2009.), od kojih je prvi osvojio Zlatnu arenu za najbolji film i Srce Sarajeva za najbolju mušku glavnu ulogu dok je potonji nakon uspješne međunarodne festivalske turneje odabran i za hrvatskog predstavnika u kandidaturi za Oscara. Njegov prethodni igrani film, urbana zagrebačka komedija Život je truba (2015.) dobio je laskave kritike domaće i međunarodne publike.

Mali je nastao u produkciji Propeler Filma i u koprodukciji s Alka Filmom. Uloge tumače Franjo Dijak, Vito Dijak, Rakan Rushaidat, Hrvoje Kečkeš, Bojan Navojec, Robert Ugrina, Živko Anočić, Paško Vukasović, Iva Babić i Ksenija Marinković. Kostimografkinja filma je Morana Starčević, Nedjeljko Mikac autor je scenografije, a skladatelj je Hrvoje Štefotić. Montažu potpisuje Marin Juranić, a za fotografiju zaslužan je Radislav Jovanov Gonzo. Producenti filma su Boris T. Matić i Lana Matić, a redatelj i scenarist filma je Antonio Nuić.

Film je sufinanciran sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra (HAVC).