Recenzija – “Beastmode” (Audio): Neuroza rogate zvijeri

Vrijeme čitanja: < 1 minuta

Gareth Greenall iliti Audio možda i nema neko originalno umjetničko ime i nije se potrudio izmisliti nešto originalnije, ali zato razvaljuje u glazbenom dijelu. Lagano se uzdiže na pijedestal Neurofunk žanra drum & bass glazbe i postaje jedan od prvaka tog podžanra. Svojim zadnjim izdanjem “Beastmode” servira novu dozu soničnog napada 176+ BPM glazbe.

Uvodne filmske kompozicije penetriraju u mračno razaranje masnih i bezobrazno prljavih resse stabova, a kirurški posložene perkusije izbijaju fasadu i žbuku iz zidova. Iako se osjetno čuje njegova tranzicija iz Virus Recording u RAM, to ne znači da je izgubio onu svoju agresivnost. Ovo je do sad najmračnije izdanje koje je dospjelo na RAM Records. Malo bode repetiranje nekih semplova od prijašnjih albuma pa do uporabe „svi-koriste-iste-sample-pack“ formule. Malo već izlizano i uhu dosadno čuti isti snare koji svi koriste.

Make it happen je stvar koju sam stavljao na ponavljanje nebrojeno puta. Bas koji rezonira do kostiju, a synth stabovi potiču pretjerano lučenje endorfina. Prolix i Nuklear MC kolaboracija na Creatures daje stvar s razarajućim uzorkom ritma i subom koji pumpa kao bodybuilder na steroidima. Distorzivni LFO uznemiruje uspavane ptice na grani Thunder Ridge. Move it Along malo daje odmak od brzinskog rafalnog ritma i u polu-tempu izbacuje hollow bass. Iako album ima 14 pjesama, ostale ne navedene svakako zaslužuju preslušavanje dok ne izližeš plesne cipelice.

Materijal koji instantno zavodi od prvog dropa, diže dlake na tijelu i bez ilegalnih supstanci daje energiju za skank čagicu. Ubio je svakom trakom, postigao je željeni cilj, podsjetio na neke svoje stare dane i implementirao nešto sasvim novo. Ako je ovo najmračnije što je ova etiketa ponudila, može li se očekivati još toga? Ako da onda je budućnost neurofunk-tastična.