Recenzija – “My Woman” (Angel Olsen): Prazno mjesto za savršen početak

angel olsen

U vrijeme izlaska njezinog trećeg albuma bila sam u potrazi za ljetnim hitovima. Prošao je kratak period potrage, a ja sam već pjevušila Shut up Kiss me – drugi singl s njezinog novog albuma „My Woman“. Američka folk–indie pjevačica Angel Olsen već sa svojom prvom pjesmom na albumu dobiva hvalu na svim poznatim glazbenim portalima. Rekla bih zasluženo. Jedan od boljih albuma koji sam čula ovo ljeto, album koji me je nagnao da se uhvatim pisanja. Album s kojim želi završiti ljeto i ući u jesen.

Intern je pjesma koju ne možete deklarirati, ne znate u koju ladicu je staviti. S tugom – bez tuge, s buntom – bez bunta, s motivacijom ili bez nje; odaberite pojedini stih i smjestit će vas točno tamo gdje treba. Pjesma koju možete nebrojeno puta slušati i svaki put je drugačije proživjeti. Nakon nje slijedi jednostavna Never Be Mine koja nakon par slušanja postaje zarazna. Njezin blagi glas, niski i bezvučan, no s druge strane siguran, prati lagana gitara s veselijim štihom. Tekst pjesme je mračan, a tajna zaraznosti leži u instrumentima. Ispravne komunikacije u ljubavnim vezama, o kojima pjeva kroz pjesmu Shut up Kiss me, otpjevala je svojom synthpop jekom s kojom se samo pretočila iz pjesme Intern.

Impresivna lakoća u nekoliko tonaliteta

Sljedeće dvije pjesme s albuma Give it up i Not Gonna Kill You kao da su namjerno stavljene jedna iza druge. Dok jedna govori o čežnji prema osobi koju ne želi izgubiti, u drugoj numeri lagano se miri s tim i svjesno otvara vrata drugim prilikama.

Impresivno je kod ove žene to što je pjesme spojila u priču i otpjevala s lakoćom u nekoliko tonaliteta. Zvuči skromno, ali samo dok ne pusti glas. Razuzdane i plesne pjesame nećete pronaći na ovom albumu. Nema zavidnih dionica instrumentala, već sve vodi u jednostavnost. Angel Olsen ne treba ništa više od par akorda i mikrofona. Ponekad su najbolje pjesme one kojima uklonite studijske ukrase, naćulite uho i prepustite se riječima te pritom proživljavate svoje trenutke.

Lagana melodija i pamtljiv refren kod pjesme Sister vjerojatno skrivaju mračnu tajnu u kojoj kao posvojeno dijete sanjari o sestri. Također, daljnje pjesme s albuma nastavljaju u tonu balada. Emocije pršte gotovo iz svake pjesme, ne dolaze u valovima, već djeluju odmah.

Ovo je savršen album kao uvertira u duge, kišne jeseni te, ako se odlučite na preslušavanje “My Woman”, nemojte staviti prvu pjesmu Inten na repeat, već poslušajte cijeli album. Vjerujte, odličan je.