Recenzija – “Our Life Will Be Made Of Simple Things” (Old Fashioned Lover Boy): Emocije jednog Talijana

Italija kao zemlja velike povijesti i bogatog kulturnog nasljeđa nudi zasigurno i puno urbane kulture o kojoj, budimo iskreni, ne znamo puno. Zucchero, Jovanotti, Eros Ramazzotti i Toto Cutugno su, više-manje, izvođači koje poznajemo. Ali osim njih postoje i drugi, među njima i Alessandro Panzeri koji je rođen u Napulju i djeluje pod pseudonimom Old Fashioned Lover Boy. Snimio je dva albuma – prvi, „The Iceberg Theory“, izdan je 2014. godine, a ovaj aktualni „Our Life Will Be Made Of Simple Things“ ugledao je svjetlo dana ove godine.

Iako je proljeće godišnje doba u kojem nam priroda iznova nudi boje, kiša je neizbježan dio tog procesa. U vrijeme pisanja ove recenzije vani je padala kiša pa ako ste onaj tip ljudi koji se (ne)rado prepušta tužnim kišnim danima, onda je ovaj album dobra glazbena podloga za tako nešto.

Old Fashioned Lover Boy foto: Press

Prvi sastojak jednostavnih stvari je Bowling Green, prva od devet pjesama na albumu. Karakterizira ju ritmičan i jasan početak, a kraj nudi iznenađuje u jazz maniri. Zatim se s Carry On spušta atmosfera u nešto mirniji ugođaj koji je prisutan na većem dijelu albuma.

Neočekivani uspjeh doživio je prvi službeni singl ovog studijskog izdanja. Oh My Love je bila uvrštena na Spotify Fresh Finds te je postigla veliku slušanost u SAD-u i Velikoj Britaniji. Ova ljubavna balada nježnog je prizvuka i pomalo sjetna. Istovremeno, kao da napada arsenalom glasnih zvukova koji povremeno nadglasavaju samog pjevača. Impresionist Fernand Légar poslužio je kao glavna inspiracija za naslovnicu albuma i ovaj animirani video uradak.

Promjena ritma

So Far So Close namjenski je smještena u sredinu albuma kako bi razbila monotoniju odslušanih zvukova. Vedar pop rock početak stiže kao buđenje iz uspavanog tona albuma. Električna gitara u prvom je planu zvuka ove pjesme, njen ugodan ritam gotovo da je preuzeo ulogu bas linije.

Macca nas ponovno uvodi u poluuspavani ritam koji se nastavlja do kraja albuma. From Grace posljednja je pjesma na ovom izdanju. Balada za kraj u kojoj akustična gitara vodi glavnu riječ, a glasovir nadopunjuje kontekst, lijep je završetak ove priče.

Samo ime ovog izvođača nije nikakav hommage grupi Queen, već je opis samog umjetnika. Iz svih se pjesama može čuti njegova osobnost koja za glavnu karakteristiku ima jednostavnu emociju. Zvuk koji donosi svidjet će se fanovima Bon Ivera, Damiena Jurada, Starsailora ili onima koji su upoznati i s debitantskim albumom ovog kantautora. Old Fashioned Lover Boy pokazuje dosljednost u svom stvaralaštvu, nije otišao u nekom drugom smjeru s ovim albumom. Možda njegov naslov na prvu djeluje čudno i predugačko, ali zapravo je vrlo jednostavan. Iz njega se može iščitati iskrena želja za dobrim životom. Onim koji uključuje ljubav i svjesnost o doista potrebnim stvarima.