3. kolovoza 2025.

Vrijeme čitanja: 6 minuteFeničanska spletka novi je film Wesa Andersona. Dosljednost ili monotonija – autorski izraz poznatog redatelja nalazi se na kušnji.

2. kolovoza 2025.

Vrijeme čitanja: 5 minuteNova inkarnacija najpoznatijeg superheroja uspješno spaja Gunnovu toplinu i akciju, ali teško pronalazi originalnost među brojnim likovima i čudovištima.

Vizart

Ikone visokog društva kao logo luksuznih brandova

Vrijeme čitanja: < 1 minuta
Foto: Facebook
Foto: Facebook

Kako bi izgledalo kada bi dizajneri i slavne ličnosti bile u središtu reklame vlastitih brendova? Odgovor na to pitanje nudi nizozemski umjetnik po imenu Mike Frederiqo koji je osmislio seriju logotipova koji zastupaju kremu visokog društva. U njegovim maštovitim i lukavo dizajniranim ilustracijama pojavljuju se poznate osobe poput ikone Marilyn Monroe i neizbježnog modela Care Delevingne koje je umjetnik uobličio u prepoznatljivi logo kuće Chanel– isprepleteno slovo C. Među Frederiqovim radovima nalaze se i dizajnerica Rei Kawakubo koja je doslovno postala lice svoje kuće Comme des Garcons, Georges Vuitton u obliku kultnog francuskog monograma Louisa Vuittona, Riccardo Tisci kao prepoznatljiva Nike kvačica, Karl Benz čije je tijelo u položaju loga Mercedes-Benz automobila i Thierry Hermes kao inicijal svog luksuznog brenda.


Be social

Komentari