novo u kinu
29. veljače 2024.

Vrijeme čitanja: 2 minute Povratak Poa, pande koja ne oprašta kung-fu te nova suradnja Godzille i Konga, vječitih rivala koji su u stvarnom životu dobri kolege, obilježit će ovaj filmski mjesec.

22. veljače 2024.

Vrijeme čitanja: 14 minute Stiže nam Dora, a naši Eva Juraški, Helena Kezerić i Patrik Horvat raspisali su dojmove oko natjecateljskih pjesama uoči prvog polufinala.

Istaknuto

Početak crowdfunding kampanje za Herbie

Vrijeme čitanja: 2 minute

U ponedjeljak 21. ožujka 2022. održana je konferencija za medije vezano uz početak crowdfunding kampanje na platformi Kickstarter za proizvod Herbie što je inovativna ideja mladog poduzetnika Luke Soldo.

Luka je 22-godišnji student iz Slavonije koji se uspješno oslobodio ovisnosti o nikotinu uz pomoć vlastoručno kreiranih biljnih mješavina. S ciljem širenja svijesti o posljedicama nikotinske ovisnosti, uz pomoć obitelji i prijatelja osnovao je tvrtku Herbie, s linijom proizvoda koja nudi alternativni način uživanja u bilju.

Herbie proizvodi su mješavine ručno biranog i usitnjenog bilja: divizme, kamilice, nevena, lavande, kadulje, klinčića, mente, maline, kupine, medvjetke, ljekovitog matičnjaka i hmelja. Proces izrade  odvija se potpuno ručno u Podolju, a Luka i njegova obitelj posebnu pažnju posvećuje skladištenju i pakiranju biljaka.

Rezultat tog procesa su potpuno prirodne mješavine koje ne sadrže nikotin, pesticide ni druge štetne aditive. Preporučeno je njihovo korištenje u obliku čaja, pri čemu svojim učinkom pročišćuju pluća, umiruju organizam, jačaju imunitet te pomažu smanjenju nikotinske ovisnosti.

Herbie je proglašen najboljom poduzetničkom idejom za 2021. godinu u Hrvatskoj u sklopu projekta CROWN. U projektu je sudjelovalo ukupno 300 sudionika iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Crne Gore. Projekt je sufinanciran sredstvima EFRR i IPA II fondova Europske unije, a zajednički su ga organizirali Razvojna agencija Sisačko-moslavačke županije SI-MO-RA, Inovaciono preduzetnički centar Tehnopolis i INTERA Tehnološki Park.

Putem ovog projekta, Luka je osvojio sredstva za višemjesečni program razvoja poslovne ideje za Herbie. Posljednja etapa programa razvoja je crowdfunding kampanja s ciljem prikupljanja sredstava za daljnji razvoj proizvoda i širenje na strana tržišta. Crowdfunding kampanja je započela 21.ožujka na platformi Kickstarter te će po prvi puta svi okusi, po promotivnim cijenama biti ponuđeni svjetskom i domaćem tržištu. Ovim putem pozivamo sve da podrže misiju Herbie-a putem donacija i širenja svijesti o kampanji.

Kampanju možete podržati na linku.

Be social

Komentari