Film

Hoće li traileri biti kraći u budućnosti?

Vrijeme čitanja: < 1 minuta

the_following_preview

Na žaljenja gledatelja da filmski traileri su predugački, sadrže previše otkrivajućih scena ili scena koje uopće nisu u filmu, National Association of Theater Owners je reagiralo s konkretnim planom.

Odlučili su skratiti vrijeme trailera sa dvije i pol minute na samo dvije. Možda se čini kao cjepidlačenje, ali kad sjedite u kinu i prije samoga filma pogledate šest foršpana tih pola minute počne činiti razliku. Međutim, filmski se studiji boje da će vlasnici kino dvorana ovu uštedu vremena vidjeti samo kao dodatno vrijeme za stavljanje još trailera.

Dodatni problem su traileri koji previše otkrivaju. National Association of Theater Owners inzistira da se zabrani reklamiranje filma na period duži od 4 mjeseca prije izlaska filma te da svaki promotivni video mora sadržavati datum izlaska. Studiji nisu dobro reagirali na to, ali ova inicijativa možda ukazuje na nove trendove u kinematografiji.

Be social

Komentari