Počinje riječko prikazivanje filmova Human Rights Film Festivala

Projekt Florida

Od danas, 7. prosinca na repertoaru Art-kina će se naći festival filmova o ljudskim pravima – Human Rights Film Festival koji donosi 12 filmskih naslova u terminima 17, 19, i 21 sat uz slobodan ulaz.

Bez zaklona, prvi film gostovanja ovogodišnjeg HRFF-a, donosi priču o medicinskom bratu u hitnoj službi bolnice nedaleko Baghdada. Nakon njega, u 19 sati, na repertoaru je dokumentarni film Pitaš li se tko je pucao? koji forenzički ispituje prošlost i suočava gledatelje s rasizmom u samoj srži američkog društva. Posljednji film prvog dana je Bez naslova Michaela Glawoggera (i Monike Willi) – koji je ‘bez teme’, ‘bez naslova’, ‘bez imena’, a zapravo predivan kolaž života.

Petak, drugi dan HRFF-a, odnosi dokumentarnu priču o zloglasnom japanskom kanibalu (Caniba), dramu Projekt Florida koja nas vodi u floridsku suburbiju i indie dramu Sedmoga dana – priču o stalnom sukobu između nade u ostvarenje ‘američkog sna’ i teške svakodnevice.

beach rats

Treći dan donosi dokumentarac Gospođa Fang koji prikazuje posljednjih deset dana u životu gospođe koja pati od Alzheimerove bolesti, atmosferičnu dramu Štakori s plaže prati tinejdžera iz Brooklyna koji dane provodi drogirajući se i tražeći starije muškarce za zabavu te dokumentarac Rizik koji prati Julliana Assangea, utemeljitelja zviždačke platforme WikiLeaks nakon nekoliko godina zatočeništva.

Posljednji dan na repertoaru je Dawson City – Zamrznuto vrijeme koji donosi rekonstrukciju gradića Dawson kroz filmske isječke iz studija Thomasa Edisona te kultne fotografije Erica Hegga kao i čileanska drama o ženi koja je na društvenoj margini, ali ju mi imamo prilike vidjeti kao ono što ona želi biti – Jedna čudesna žena. Posljednji film gostovanja festivala je Grad duhova koji nas vodi u Raku, glavni grad tzv. Islamske države.

Program Human Rights Film Festival gostuje u Art-kinu u suradnji s Multimedijalnim institutom, Udrugom Filmaktiv i Udruženjem za razvoj kulture Urk.