Recenzija: Game of Thrones s03e08 (Second Sons) – Dvije glave za kraljicu

sneakpeek.ca
geekbinge.com
geekbinge.com

Bliži se kraj još jedne sezone Igre prijestolja. Kako smo se navikli na uzbudljive završnice dosadašnjih sezona, za očekivati je bilo kako će osma epizoda ipak biti nešto staloženiji uvod. Međutim, rijetko naiđemo na seriju u kojoj epizodu u kojoj vojnik izda svoje nadređene kako bi zadovoljio djevojku koju je tek upoznao, u kojoj pijavice dječaku (netom skoro pretvorenom u muškarca) “sišu” krv iz delikatnog područja i u kojoj debeljuca ubije zombija možemo nazvati staloženom. Ali, to vam je Igra prijestolja

“She’s my sister-in-law and my daughter-in-law!”

Da ponovimo, Aryju Hound vodi natrag majci i bratu (uz očekivanje naknade, naravno), a Gendryju Davosova sumnja u Melisandrine moći spašava život (čak i uz pijavice, dobro je prošao). Sansa i Tyrion su ušli u brak najneiščekivanijem i najneugodnijem vjenčanju televizijske sezone, a Cersei je pokazala svoje zube Margaery, svojoj budućoj snahi i šogorici.

craveonline.com
craveonline.com

Unatoč tome što Sansa mnoge iritira svojom “naivnošću” iz epizode u epizodu teško joj je oporeći kako su joj posljednje godine života zbilja bile užasne (na način da takve ne bi poželjeli i najgorem neprijatelju). Tako da ću je za promjenu pohvaliti na dostojanstvenom držanju prilikom svog ne baš priželjkivanog vjenčanja usprkos psihopatskom kralju i bivšem zaručniku. Vjenčanje je vjerujem svima bilo bar malo neugodno gledati, ali je ipak imalo svoj sretan kraj – u spavaćoj sobi. I to ne “sretan kraj” na kakav bi prvotno pomislili. Tyrion je (na kasnije viđeno zadovoljstvo Shae) rekao Sansi kako među njima neće biti ničega sve dok ona to ne želi dokazujući ponovno kako uistinu jest najmoralniji Lannister (dobro, nije neka zahtjevna kategorija s obzirom na konkurenciju, ali svejedno).

newsforshoppers.com
newsforshoppers.com

Deny preko Uskog mora nastavlja svoje vojne uspjehe iako ovaj put nije trebala zmajeve da zastraši ljude; ovaj put joj je dovoljno bilo to što se svidjela jednom od vojnika naslovnih Drugih sinova (plaćenička vojska) koji je za nju jednostavno otkinuo glave svojih generala. Oh, kako su divni ti stari načini zavođenja (da ti se srce rastopi)…

I još jedna važna priča je ona koja i zaokružila čitavu epizodu. Sam i Gilly nastavljaju svoje putovanje s djetetom, ali nažalost za njih nailaze na “zombijevskog” Šetača kojeg Sam ubija oštricom koju je našao sjeverno od Zida. Ali nakon spektakularnog ubojstva “ledenog stvorenja” ostavlja oštricu i bježi s Gilly u sceni koja samo malo podsjeća na Hitchcockove ptičice.

Tri priče, tri sobe

Solidna osma epizoda donijela napokon i malo više Šetača u akciji (makar samo na nekoliko sekunda prije konačnog raskomadavanja). Tri su priče bile u fokusu ovaj tjedan: Sansino i Tyrionovo vjenčanje koje je završilo u spavaćoj sobi (ali na Sansinu sreću ne onako kako je to zamišljala), Daeneyrsin pokušaj otkupljivanja plaćeničke vojske koja je također završila u spavaonici s dvije dekapitirane glave, te Melisandrino iživljavanje na Gendryju koje je počelo i završilo u spavaćoj sobi (ponovno sigurno ne način koji je Gendry zamišljao). Kao što dosad već znamo, Igra prijestolja ima iznimno uzbudljive završnice pa tako se nadam da nas ni ove godine neće razočarati. Ako ste u već u iščekivanju sljedeće epizode, onda ću iskoristiti priliku da vam pokažem svoju vam sadističku stranu i tako vas podsjetiti da je ovo bila posljednja epizoda prije dvotjedne pauze (seriji i meni), odnosno do 2. lipnja kada će se nastaviti emitirati finalne dvije epizode.