Recenzija: Game of Thrones s03e01 (Valar Dohaeris) – Zadovoljavajući povratak omiljene serije

thinkgeek.com -

Nakon gotovo godinu dana pauze na male ekrane vratila se najpopularnija televizijska serija na svijetu u ovom trenutku. Game of Thrones započela je svoju treću sezonu tamo gdje nas je i ostavila, iza Zida, no ovaj put bez vojske “nemrtvih”.

Daenerys ulazi u borbu za prijestolje

Jon Snow (Kit Harrington), ili kopile Winterfella kako ga svi očito poznaju, upoznaje kralja ljudi iza zida. Radnja epizode Valar Dohaeris  vraća nas u živote likova neposredno nakon događaja finala druge sezone, Valar Morghulis, nazvane po riječima koje na samom kraju sezone Ariji Stark upućuje Jaqen H’ghar. Jedna od pretendenata na prijestolje Westerosa, Daenerys Targaryen (Emilia Clarke) napušta Quarth i počinje okupljati , ili bolje rečeno kupovati, vojsku. Naravno, uz društvo svoje djece, zmajeva.

S druge strane, Stannis Baratheon (Stephen Dillane) se suočava s posljedicama svog teškog poraza, a u prvi plan se vraća i Melisandre (Carice van Houten), crvenokosa svećenica, koja vrši teror nad svojim protivnicima među Stannisovim sljedbenicima. Za to vrijeme se u King’s Landingu, Lannisterovi nastavljaju sa svojim uobičajenim obiteljskim spletkama.

comicsandcosplay.com
comicsandcosplay.com

HBO, daj nam više epizoda!

Premijera nove sezone nije bila spektakl vizualnih efekata kao i posljednje epizode prethodne, međutim to je bilo i očekivano za sam početak. Budući da se broj likova u seriji stalno povećava nismo imali priliku vidjeti sve drage nam likove poput Arije koja je ovaj put nažalost izostavljena. Taj problem bi producenti možda mogli riješiti povećanjem broja epizoda po sezoni čemu se, vjerujem, nitko ne bi protivio. Magični aspekt serije i dalje se uglavnom vrti Daenerys i njenih zmajeva čiji su dijelovi, u kojoj smo vidjeli i povratak poznatog lika iz prve sezone, u premijernoj epizodi bili daleko najzanimljiviji. Emotivno najjači trenutak epizode definitivno je razgovor najmoralnijeg među nemoralnima, Tyriona Lannistera (Peter Dinklage) i njegovog oca lorda Tywina (Charles Dance), u kojem je potonji svoga sina nazvao sramotom i kaznom vlastite sudbine odbijajući priznati njegove zasluge u spašavanju krune i grada. Sve u svemu, Valar Dohaeris je unatoč nedostatku većih uzbuđenja sasvim solidan početak kojoj je zadatak bio postaviti temelje za novu i, nadajmo se, još jednu epsku sezonu jedne od najambicioznijih televizijskih produkcija u povijesti. Sad nam samo preostaje nestrpljivo čekati još tjedan dana do sljedeće epizode ili se nadati da će HBO kao prethodnih godina slučajno pustiti sljedeću epizodu on demand nešto ranije.