Vizart

Službeni filmski plakati s duhovitim zaokretom

Vrijeme čitanja: < 1 minuta
Foto: Instagram/jaemyc
Foto: Instagram/jaemyc

Instagram profil koji obiluje duhovitim fotografijama koje su spoj službenih plakata hollywoodskih blockbustera i stvarnih ljudi u različitim pozama koji nadopunjuju kadar ideja je grafičkog dizajnera Jaemyja Choonga. Choong naslove filmova interpretira na ponekad i neočekivan način smještajući pritom svoje protagoniste u simpatične situacije koje se odlično nadovezuju na umetnuti plakat filma. Na Choongovoj su se listi do sada našli biseri poput „The 40 Year-Old Virgin“ koja u ruci drži ekstra djevičansko maslinovo ulje, „Jaws“ s pečenim piletom koje je zamijenilo morskog psa i „E.T.“ koji se preobukao u Dartha Vadera. Koristeći kameru svog pametnog telefona Choong uspijeva vrlo precizno spojiti cijelu priču u jednu sliku. Svaku fotografiju prati i vrlo dosjetljivi naslov koji često povezuje poznatu rečenicu iz filma s izmijenjenim kontekstom.


Be social

Komentari