Plakati koji umjesto reklama nose dio prirode
Koliko ste se često vozili automobilom kroz predivan krajolik, a u oči su vam svakih nekoliko metara upadali ogromni plakati? Vjerujem da je odgovor „često“ ili nešto slično tome.
Jennifer Bolande za Desert X
Čini se kako to nije slučaj samo u Hrvatskoj već i u Sjedinjenim Američkim Državama. Coachella Valley, pustinjska dolina u Južnoj Kaliforniji, doživljava preobražaj. Ondje će se održati zanimljiv umjetnički festival Desert X, a jedna od umjetnica koja na njemu izlaže, Jennifer Bolande, započela je ambiciozan projekt. Naime, komercijalne billboarde, koji ometaju pogled na planinske krajolike, umjetnica je zamijenila fotografijama dijelova tih planinskih krajolika koji su zaklonjeni.
Visible Distance/ Second Sight, kako je projekt nazvan, predstavlja niz plakata koji su dizajnirani tako da se vide iz pokretnog vozila. Kada se plakatu prilazi pod pravim kutom, slike se neprimjetno usklade u okolinu i na taj način čine prikaz netaknute prirode.
Plakati s porukom
Svrha ovog projekta je potaknuti ponovno spajanje s okolinom. Jennifer Bolande projekt Desert X nastoji odmaknuti od komercijalnog oglašavanja te odvratiti pozornost ljudi na prirodne ljepote Coachella Valleyja.