Vizart

Barbie (r)evolucija

Foto: facebook.com/barbie
Vrijeme čitanja: 3 minute

Poznato je da Ziher redovito prati novosti iz Barbie svijeta. Stoga, možete samo zamisliti kako nas je uzdrmala ova vijest. Do temelja. Očekivali smo ovakvu veliku promjenu, jer su se u zadnje vrijeme mogle uočiti male naznake na putu prema naprijed, prema trendovima, prema onome što publika želi.

Foto: facebook.com/barbie
Foto: facebook.com/barbie

U posljednjih nekoliko godina, tvornica igračaka Mattel krenula je puževim korakom prema inkluziji Barbie lutke. Prvo su predstavili Barbie lutke koje imaju prilagodljive gležnjeve, tako da mogu nositi i ravne cipele. Zatim su u reklamu za Moschino Barbie po prvi puta u svojoj povijesti uključili dječaka. Dok je Mattel pustio u prodaju Barbie lutke s likom poznatih i značajnih žena, javnost se oduševila lutkom Lammily, koja se zbog svojeg realnog izgleda, bližeg stvarnim ženama i djevojkama, pokazala ozbiljnim konkurentom Barbie lutki. A sada, Mattel je napokon učinio divovski korak – stvorili su lutke u tri nova oblika tijela kako bi postigli taj željeni odraz realnosti.

Foto: instagram.com/barbie [Angela Merkel Barbie lutka iz 2009.]
Foto: instagram.com/barbie [Angela Merkel Barbie lutka iz 2009.]

Nova linija Barbie Fashionista lutaka zapravo uključuje lutke u četiri različita oblika tijela: originalna Barbie, viša Barbie, Barbie s oblinama i niža Barbie. Također, bit će dostupne u sedam tonova boje kože, u 22 boje očiju, 24 nove frizure i 14 oblika lica. No, uvođenje novih oblika tijela donosi i neke probleme. Novi oblici tijela također znače da svaki komad Barbie odjeće neće pristajati svakoj lutki, a to uključuje i cipele. Stoga je Mattel predvidio problem i postavio zasebnu žalbenu liniju za ove lutke.

Foto: superherofeed.tumblr.com
Foto: superherofeed.tumblr.com

Prema časopisu Time, ovim potezom cilja se na millenial-mame, koje su budućnost njihove potrošačke baze. K tome, to je ujedno i pokušaj da se popraviti loša reputacija koja je logična poveznica s prodajom supermršave lutke kojom se djeci odašilju nerealistični i nedostižni standardi. Neimenovani izvor je za časopis rekao da čak dobiva prijetnje smrću zbog Barbienog tijela. Trebali su mjeseci i mjeseci kako bi se odlučilo o uvjetima više, niže i Barbie s oblinama, te kako bi pronašli prikladan prijevod za te izraze na različitim jezicima, a da ne dođe do nenamjernog vrijeđanja.

Foto: facebook.com/barbie
Foto: facebook.com/barbie

„Vjerujemo da imamo odgovornost prema djevojčicama i roditeljima da odrazimo širi pogled na ljepotu“, rekla je Evelyn Mazzocco, viša potpredsjednica i globalna brand menadžerica, za Time. „Nove lutke prezentiraju liniju koja pruža bolji prikaz svijeta kakvim ga vide djevojčice – raznolikost u obliku tijela, tonovima kože i stilu omogućuje djevojčicama da pronađu lutku koja govori za njih“, dodaje. Lutke se od jučer mogu kupiti na Barbie.com i Shop.Mattel.com, a u prodavaonice stižu u proljeće.

Be social

Komentari