Recenzija – Hollywood Undead: Kada bend počne zvučati kao svoja lošija kopija

Nakon što sam se zaljubila u bend zbog njihovih energičnih pjesama, jedva sam dočekala novi album ”Notes From The Underground”. Nažalost, čekanje je bilo više manje uzaludno. Na albumu se nalazi 15 pjesama, a znate ono kada pomislite ”Sigurno će u sljedećoj pjesmi pokazati sebe”? Nažalost nisam ih dočekala. Trunku svjetlosti pružila je pjesma Outside na kojoj bend zvuči prepoznatljivo i to je to. Ostalo mogu gurnuti mačku pod rep.

Prva dva albuma ovog pretežito rap rock benda preporučujem svima. Kurve, tulumi i alkohol obilježili su album ”Swan Song”, a ”American Tragedy” s pjesmama Been To Hell, Hear Me Now, i Levitate odvodi u nove sfere kada je riječ o modernoj  glazbi.

Nakon albuma ”Notes From The Underground” zapitala sam se zašto su odjednom postali tako neprepoznatljivi? Zbog odlaska Deucea? Da podsjetimo, Deuce  koji je prema mnogima bio osovina benda, izbačen je (iako oni tvrde da ga je sam napustio) na prilično ružan način, a H.U. je dobio novog člana, Dannyja, koji uglavnom pjeva refrene. Naime, nakon odlaska Deucea i dolaska Dannyja, Hollywood Undead je izdao album ”American Tragedy” koji je do danas jedan od boljih albuma koje sam čula. Dakle, odlazak Deucea nije razlog, idemo dalje.

S druge strane, Deuce je krenuo u samostalnu karijeru, što mu se isplatilo jer  mu je prvi album  ”Nine Lives” dobio dobre kritike kao i singlovi koji su uslijedili. Navedeno daje potvrdu da je Deuce bio energija benda. Pjesma Story Of a Snitch koja se nalazi na albumu simboličnog naziva ”Nine Lives” je svojevrstan odgovor bivšem bendu o tome što misli o njima i  nije nimalo ugodna. S tog albuma bih još izdvojila pjesme  Let’s Get It Crackin, America i The One.

Leži li uzrok u nedostatku ideja?

Bez pretjerivanja, smatram da je Undead napravio skladan album od nekoliko potencijalnih pjesama, ali i dalje zvuči isprano i definitivno gubi utrku s prvim albumom. Daleko od toga da većina pjesama ne bi mogla postati hit, ali hit je i Gangnam Style pa sad sami zaključite koliko je to zbog kvalitete a koliko zbog ”catchy” melodije. Takav je i slučaj s pjesmom Pigskin koja pomalo podsjeća na uratke 50 Centa, što nije pohvalno ako uzmemo u obzir da je riječ o Hollywood Undeadu.

Na broju četiri nalazi se pjesma Lion koja djeluje poprilično neuvjerljivo jer zvuči kao da ju pjeva mama dok uspavljuje dijete, a nosi stihove ”I am a lion and I want to be free, do you see the lion when you look inside of me?”

Što će nam sljedeće prirediti, ne znam. Umjesto da se prepucavaju s Deuceom, neka se radije ugledaju na njega jer upravo on zvuči kako bi oni trebali.